Tom Yam

Hej!
Är hemma efter en riktigt lång men mysig dag. Jag kan inte riktigt fatta att jag äntligen är färdig med den hemska tentan är så himla skönt! Var uppe på uni och skrev ut sagda tenta och lämnade in den med tre minuter till godo :P Sen åkte jag till stan och mötte upp Ola. Vi gick omkring och kollade, han köpte en fin skjorta och jag hittade en supersnygg adventsljusstake, dock ska jag vänta med att köpa den tills jag har betalat mina räkningar. Efter stan så åkte vi hem till mig och lämnade av lite grejer och sen vid halv åtta åkte vi till Tom Yam där vi åt middag. Jag var lite skeptisk till att börja med på jag inte trodde att jag gillade thailändsk mat men det var jättegott! Jag åt grillad fläskkött med som en coleslaw, ris och jordnötsås. Ola åt en jättegod gryta som jag definitivt tänker äta nästa gång jag är där :D
Sen delade vi på en efterrätt. Fast det var nog mest jag som åt :P Det var friterade bananer med gammeldags vaniljglass, grädde och chokladsås. Det var så himla gott att jag lätt kunde ätit två till! Men helst ska det vara ingefärssås som mamma gör :)


Blev ingen bio då vi tyckte att det skulle bli för stressigt. Så det får vi ta en annan gång :P
Nu ska jag krypa ner i soffan med Ola och kolla på "Sjön suger"
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback