Ny sminkning

Synd att jag har en sån dålig kamera, eller snarare webbkamera. Har ju fortfarande inte köpt en "riktig". Får ta och önska mig en digitalkamera i julklapp. Någon kanske har råd med en sådan. Eller kanske ett Mitticity-presentkort. Då kan man ju köpa en på expert eller något.
Anyway så tänkte jag visa en sminkning jag gjort (väldigt amatörmässingt!) men kameran ville inte samarbeta med mig när det gällde färger så det syns inte ett skit. Men håret blev bra :P Måste locka håret oftare, behöver dock fixa en bättre hårsprej innan jag vågar ge mig ut med lockat hår. Annars blir det platt på tre röda :(



Det var meningen att färgerna skulle synas. Ser rätt coolt ut i verkligheten. Jag har två rätt starka lila ögonskuggor. En ljusare, mer rosa lila på själva ögonlocket och en mörkare lila, mer åt det gråa hållet i globlinjen. Lila kajal i undre fransraden som jag suddat ut lite plus lila ögonbryn :P Ser rätt sjukt ut IRL men ändå lite snyggt. Blir nog lite färg i ögonbrynen på nästa maskeradfest! Sedan satte jag lite strass med hudlim under ögonen. Blev en rätt snygg partysminkning. Måste använda lila mer. My hade nämligen lila ögonskugga på sig idag och hon var jättesnygg i det så jag tog min inspiration från henne :)
Bara synd på färgerna. Better luck next time!

Bye

P.s Jag har en topp på mig, så att ni inte tror att jag sitter och posar topless. Tycker bara att bilderna blir snyggare och mer rena utan en massa tröjor som tar uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback