Nu ska jag sova

Så godnatt på er ute i bloggvärlden! Jag har tagit en lång dusch och tagit bort nagellack och klippt och filat och smörjt in. Jag ska nämnligen på fältstudier imorrn och då får man inte ha långa, målade naglar...Så nu är det fula korta naglar som gäller :(
Men det ska bli jätteintressant även om jag är sjukt nervös. Men det blir jag alltid då jag ska göra/träffa någon nytt/ny. Hade världens magknip inför jobbet i somras och ville verkligen inte åka dit men när jag gjort första dagen så längtade jag till nästa dag. Ville bara jobba mer. Så jag får intala mig själv det nu oxå. Allt kommer att bli bra och det kommer att bli jätteroligt :D

En nyduschad och alltför pigg Louise in the supersexy hello kitty-pyjamas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback