Lååååång daaaaag!

Eller egentligen inte om man är en normal, heltidsarbetande människa. Men jag är långt ifrån detta. Jag är bortskämd så detta gör mig mindre normal. Imorrn är jag ledig iaf. Behöver jag nämna att jag är överlycklig? :D
Det var en lång idag idag iaf. Det kändes som att den aldrig skulle ta slut. Det var ju så himla tråkigt! Tack och lov så är det metodövningar på onsdag så vi får göra något praktiskt, men det verkar som att vi ska mata varandra samt rulla runt varandra på en madrass för att byta lakan. Kommer nog vara ganska pinsamt och skrattretande att göra detta. Vi ska ju t.o.m. ta med oss soppa och smörgås som vi ska mata varandra med. För tydligen är soppa det som är svårast att mata. Kul att få soppa överallt^^

Imorrn ska jag nog slappa lite, ta en låååång sovmorgon och kanske åka en sväng till Bergvik och IKEA. Det är ju roligt att göra något annat än ligga i soffan hela dagen. Så gött att vi har ledigt på fredag oxå så man känner sig inte stressad att hitta på en massa imorrn bara för att "ta vara" på den lediga dagen.

Ska nog slappa lite nu innan jag lagar mat och kanske städar lite. Ska nog se klart på "Guldkompassen" som jag började titta på, på tåget igår.
See ya when I see ya!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback