Gud vad segt det är!

Jäklar vad seg den här tentan är. Jag räknar kallt med att sitta med den åtminstone till kl. 2.00 inatt. Det är inte så svårt men det är segt och tankarna vandrar konstant till annat.
Pratade med Ola nyss och han undrade om jag ville följa med honom och hans kompis på bio imorrn. De skulle gå och se "2012", det verkar ju lite halvbra sådär. Kanske inte så mycket handling men mycket specialeffekter och action iaf. Så det blir nog lite bio imorrn och efter det ska vi gå ut och äta, antingen indiskt eller thailändskt. Mums! Så det känns som att det kommer att bli en bra vecka! En morot till att göra klart tentan iaf :D

Onsdag: Lämna in tentan + en föreläsning av en man som själv varit en en patientsituation. Sen bio och middag med Ola :D

Torsdag: Ledig! Ska hem till mami på eftermiddagen och dela upp julgrejerna. Kommer gå helt bananas med julpyntet! Hello tomteland xD

Fredag: Ledig! Ska bara slappa, kanske gå på stan och hitta något snyggt att ta på mig för kvällen. Sedan förfest och party all night long med My!

Lördag: Slappa och inte göra särskilt mycket (tror jag). Återhämta mig från baksmällan med en enorm kebabtallrik.

Söndag: Skyltsöndag! Ska vandra runt lite på stan och sen bär det av hem till mami där jag, Ola, Jessica och Gemma är bjudna på adventslunch, villket innebär LUTFISK! Hallelujah! Jag älskar lutfisk, som jag har längtat hela året efter denna genomskinliga fisk :D

 
Då vet ni vad jag ska göra, vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback