Getting ready!

Har precis blivit färdig. Jag = seg!!!
SKa strax åka men tänkte bara skriva ett snabbt inlägg först. Tänkte stanna till på affären på vägen och köpa chips med dipp, blev så sjukt sugen på det + att jag inte käkat någon lunch :P 
 
Tänkte visa lite bilder på mitt hår (som nog ingen är intresserad av) när jag gör mig iordning. Det krävs så sjukt mycket jobb! Blir helt crazy tovigt efter duschen, tror det beror på mitt nya shampoo

Tovigt direkt efter duschen


Utborstat (ouch!)

Fönat och extremt burrigt!

Plattat och betydligt finare :P
Med min standardmin såklart^^

Uppsatt och färdigt. Det krävs lite jobb men det blir ju så snyggt! Plattången är nog mitt bästa köp någonsin!
Happy happy^^

Nu ska jag springa till bussen, puss på er :D
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback