dagvill? Nej, tidsvill!

Jag har haft en sån jäkla konstig tidsuppfattning idag. Det kändes som klockan var fyra när jag skrev det förra inlägget och då var ju klockan bara ett. Det är nog för att jag gick upp tidigare än jag brukar på mina lediga dagar. Jag brukar ju sova till halv tolv, idag så gick jag upp halv tio och tog bussen från kil tjugo över elva. Nu är klockan strax efter fem och det känns som att klockan är tio. Helt sjuk! Men det hjälper ju inte att det är beckmörkt ute. Inte konstigt att tidsuppfattningen inte är som den ska :P

Nu måste jag ta tag i det mystiska diskberg som matrialiserat sig i mitt kök. Fattar inte vem det är som gör av med så mycket disk? Inte är det jag iaf, jag som diskar så mycket^^

Typ jag och mitt kök :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback