Dag 2 i Norrköping

Today ska vi (jag, Jessica + kusin Carina) ta en shoppingtur i Norrköpings härliga affärer. Har iaf ett mål att kolla att det finns något kul på Newyorker. Brukar alltid hitta något roligt där och det är ganska humana priser. Trots detta får jag inte handla särskilt mycket eller dyrt då min budget är mycket tunn. Shoppade lite för mycket i början av studiemedlet och det är ju ganska trevligt att kunna köpa mat under resten av månaden.
Ska strax göra mig iordning och sätta mitt arsle på spårvagnen.
Vi ska även äta lunch på ett salladsställe som vi åt på sist där man får plocka ihop sin egen sallad. Typ fem valfria ingredienser (mmmm......tonfisk och fetaost *dregel*). Ska bli sjukt gott! :D


Nu undrar nog dom andra vart jag tog vägen. Ska nog dra på mig min fina transparanta tunika från HM + min lite tunnare bikerjacka då det blir skitvarmt i affärerna här. Sist var jag nära på att svimma där inne. Fanns ju ingen luft! Bättre ventilation skulle inte vara helt fel :P

See ya later! :D

Kommentarer
Postat av: Chris de Kök

Är man någonsin för liten för engelska?

Det är till och med bevisat att barn som tidigt exponeras för det lär sig språket lättare.

2009-11-08 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback