8/11 2009

Hej, hej!
Som ni (förhoppningsvis) ser så har jag en ny design på bloggen och detta är sjukt stort för mig, oteknisk som jag är! Men förhoppningsvis funkar det :D
Det är lite för att fira att bloggen är två år gammal den här månaden! Helt otroligt att jag inte har tröttnat än utan tvärtom! Det har blivit roligare istället :D

Är tillbaka i gamla, goa Karlstad, hade otroligt trevligt i Norrköping. Shoppingdagen var helt underbar med urgod sallad på paus och ljuvlig trippel chokladmousse på ett annat café. Köpte äntligen en ny "skolväska" för endast hundra kronor! Lätt dagens fynd. Det blev även lite annat smått och gott.
Vi myste sedan med film där hälften av oss låg i bäddsoffan och käkade chips med dipp och godis :) Vi såg "Afrikas hemligheter" som var sådär lagom mysig som passade stora som små. Lekmoster som man är så kollade jag även på "Monsters vs. Aliens" med barnen. Var faktiskt riktigt rolig trots att den var dubbad (barnen är för små för engelskt tal).

Imorrn blir det skola igen (tror jag?) så det är tillbaka till verkligheten som gäller....

Köpte en snygg blombrosch till min mössa på HM och jag tyckte det blev skitsnyggt och en gnutta mer personligt :D

 

See ya tomorrow (er jag träffar alltså :P)

Bye

 

P.s. såg att vilding-filmen börjar snart gå på bio, yaaaaay!!! Som jag har längtat! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback