24/11 2009

Sitter och kollar på "Äntligen hemma" och undviker världshistoriens tråkigaste hemtenta. Jag börjar bli lite smått stressad över att jag inte skrivit ett enda ord än men det löser sig nog...Jag kommer nog få sitta en stund imorrn oxå. Men den ska ju in vid fyra imorrn så jag känner mig inte så överdrivet stressad. Eller så tror jag bara att jag inte är så stressad men jag kommer att få panik om ca fem minuter :P

Det var en jättemysig kväll hos Jessica igår. Otroligt god mat samt roligt sällskap. Pratade i flera timmar vilket resulterade i att jag inte var hemma förrän kvart i tio. Så det blev inte så mycket skrivet igår.

Idag så har vi haft metodövningar igen. Idag skulle vi ha med oss soppa, smörgås och en kall dryck och mata varandra. Det var lite smått pinsamt och lite obehagligt.
Jag och My var i samma grupp och vi matade varandra. Det gick ju bra tills vi skulle ha ögonbindel på oss (vi som blev matade alltså). Då blev det ganska obehagligt att inte ha kontroll över det man gör. Man kan inte se skeden och man är mycket mer slafsig.
Sen borstade vi tänderna på varandra. Oxå en helt främmande känsla att någon annan borstar tänderna på en, man är ju ganska van att ha hand om det själv. Men det var intressant :P

Nu ska jag skriva även om det enda jag kan tänka på är helgen. My och jag ska ut på fredag på diverse ställen och det ska bli så sjukt kul. Har hittat en helt underbar paljettbolero i svart som skulle vara helt underbar till ett vitt linne, svarta/mörkblå jeansleggings, högklackat och några stora långa halsband. Får se vad budgeten tillåter.

Smått övertrött Louise^^

Nu ska jag skriva.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback