2/11 2009

Hej igen!
Nu sitter jag (som vanligt^^) i min fåtölj och kollar på tv. Känner mig supertrött och väntar på att min dipp ska bli färdig. Är jättesugen (som vanligt^^) på allt som har med onyttig mat att göra. Funderar på att ställa mig och göra potatisgratäng senare. Hmmmm.....hämtpizza skulle inte vara fel det heller. Men tyvärr måste man vara typ två om man ska beställa det eftersom man måste beställa för över 100 kronor för att få det utkört och det känns lite väl patetiskt att beställa för två när man bara är en :P
Snart är det dags för halv åtta hos mig och det ska bli kul att se. Det var ett tag sen som jag såg det. Glömde bort att det gick på tv nu.

Idag så har jag varit på en föreläsning som kändes relativt ovärd. Läraren så inte särskilt mycket viktigt men det var kul att träffa folk iaf :)
Efter föreläsningen så åkte jag hem och kollade på filmerna som jag lånade igår. Lånade "Quantum of Solace" (reservation för stavning) och "Indiana Jones och Kristalldödskallarnas rike". Båda var väldigt bra men jag älskar verkligen Bond och det var en faktiskt en väldigt bra bondfilm :D 

Nu ska jag hämta min dipp.
Bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback