12/11 2009

Hej igen!
Nu är jag tillbaka på bloggen. Har lite problem med mitt internet då det inte vill ansluta så nu tjyvar jag någons (grannens?) trådlösa. Busigt av mig eller hur?^^ Hahaha....nej, men det är smått irriterande att inte ha internet som är en sån självklar del av min vardag.

Idag har vi iaf haft världens kortaste föreläsning, tydligen hade vår föreläsare inte tid med oss för hon skulle få en leverans med influensavaccin som hon var tvungen att ha koll på eller något? Men, men, började 8.30 och slutade 9.20 typ så det var bara att åka hem och slappa. Var sjukt skönt att komma hem igen iaf och somna i soffan :P

Har varit och handlat med papi på Bergvik och det var kul. Nu tar jag helg eftersom jag är ledigt imorrn så det firas med chips med dipp och coca cola (som jag har längtat efter cola! Är en riktig cola-missbrukare med tvingar mig själv att inte dricka det hemma på vardagarna, men nu är det "helg"^^)

Har förresten blivit erbjuden en 2:a på plintgatan i samma hus som min syster bor i, försökte hinta lite till Ola om eventuell ihopflyttning med han slingrade sig. Knäppa kille, vem vill inte bo med mig liksom?^^

Men imorrn ska jag träffa Ola igen efter ca två veckors frånvaro eller vad man ska säga. Kommer inte på ordet nu. Som jag längtar! Ska bli så härligt att träffas igen. Saknar honom....

Nu ska jag fortsätta kolla på "Halv åtta hos mig" och käka mina chips med min underbara holidaydipp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback