IKEA IKEA IKEA

Hej allihopa!
Allt löste sig med Telia och dom är återigen högst upp på min lista på favoriter :D
Mitt abonemang var stöldskyddat fortfarande så dom låste bara upp det. Nu är det alltså det nya nummret som gäller (eller det är ju egentligen inte nytt, det är samma nummer som jag hade till mobilen som blev stulen) så nu vet ni alla det om ni vill få tag i mig.
Måste bara säga att jag är grymt besviken på er alla! Finns det inte en enda människa som vill gå ut och shaka ass med mig i helgen? Jag känner mig förolämpad! :C

Nu ska jag efter lite ibumetin och mat åka till IKEA och shoppa lite (då menar jag lite, inget mer än några murgrönor och doftljus får lämna affären med mig. Måste behärska mig lite!)

Min sommar verkar vara räddad. Det ser ut som att det blir nya avsnitt av "Morden i Midsomer". Jag som sörjde hela vintern för att Barnaby skulle lämna serien! 

 
Toodilooo!

Kommentarer
Postat av: My

IKEA leder alltid till att man blir fattig när man går därifrån...även om man är rik på nya finurliga prylar :D

2009-05-26 @ 14:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback