Sommar

Det slog mig just att det är sommar nu (ja, jag är seg^^). Känns konstigt speciellt eftersom det här är den  första sommaren som jag är "vuxen". Man har inte sommarlov längre. Weird.....
Hoppas bara att den här sommaren kan toppa förra årets sommar. Det var seriöst den bästa sommaren i mitt liv! Träffade underbara pojkvännen, hade härliga vänner som ställde upp i vått och torrt (love you!), upplevde såååå himla mycket! Och blev brun för första gången på länge.
Hela sommaren präglades även av helt fantastisk musik. Ni vet, såndär musik som man lyssnar på efteråt och man vet precis vad man kände när man lyssnade på den sist, hur varmt det var, dom underbara skratten man delade, vilka pirriga kyssar man upplevde, hur söta jordgubbarna var........Pirr, pirr, pirr.....Det var det jag kände hela sommaren. Pirr i maggropen. Som att något fantastiskt skulle hända. Och det gjorde det. Tack alla ni som hjälpte till att göra sommaren 08 till den bästa i mitt liv. Hittills!
Nu laddar vi upp inför sommaren 09! Den ska bli minst lika fantastisk <3
Och den börjar med drinkar på lördag! xD

Dirty pretty things "Wondering"
Den ultimata sommarlåten för mig. När jag hör den kan jag verkligen känna vinden som rusar mot mig när jag cyklar till stan redo att bada, snacka skit och bara njuta av livet! Vi är bara unga en gång people!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback