Jag ska trotsa vädrets makter!

Hahaha...jag ska ge mig ut i regniga Karlstad för att bege mig till Koriander. Varför vet jag inte. Ola ville att jag skulle följa med så jag kommer även om jag inte är så väldans partysugen. Vinet jag dricker och musiken jag lyssnar på börjar förändra detta :P
       
Ja, jag har bara en urusel webbkamera och jag hittar väldigt konstiga poser. Den som det bara är klänningen på är ett försök att visa min underbart snygga låååååååånga klänning.

See ya when I see ya! xD

Kommentarer
Postat av: My

Klänningen är så snygg :D lite avis :)Är du borta över midsommar eller har du lust att hänga med till nån uteservering lördag (om det är fint väder..)?

2009-06-18 @ 20:16:56
URL: http://aexel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback