Härlig kväll!

Blev äntligen lite uteserveringsaction i lördags, jag som tjötat om det sen jag blev arton att det skulle vara kul att gå och sätta sig på en uteservering och umgås lite och det blev aldrig av. Nu blev det av och det var sååååå jäkla kul xD
Det var jag, My, Anna, Erik och Daniel som gav oss ut i det okända.......(Eller det var typ bara för mig det var okänt :P). Vi hamnade på "The Leprechaun"  (eller hur det än stavas?) och det var så himla roligt! En öl, några glas vin och en pommes frites-tallrik to die for så var jag en happy camper. Var länge sedan jag skrattade så.
Kvällen avslutades inne på puben där det bjöds på irländsk folkmusik och allsång (typ..) och jag kunde inte en enda låt med klämde i tillslut. Så jäkla bra! Har en svaghet för irländsk folkmusik.

Här kommer lite bilder från kvällen (som jag snodde från Anna. Har tyvärr ingen kamera än, måste skaffa en dock. These are the days, vill inte missa att ha några bilder från allt kul vi har för oss!)


Underbara Karlstad! Ingen bättre sommarstad :D

Jag och My i våra snygga nya klänningar

Söta Anna :)

Me and my bodyguards xP (Daniel och Erik)

Idag har jag bara suttit på min fina balkong (ska sno mammas kamera och fota den, blev läskigt nöjd sen jag planterat och fixat och donat)
Har läst och läst och läst, tyvärr ingen patofysiologi :P
Ska nog ta ett glas vin och läsa lite nu. Är lite lugnare nu då jag insåg för typ en kvart sen att tentan är på torsdag och inte på onsdag som jag trodde....


Kommentarer
Postat av: My

Förbannat svårt att sätta sig med den jävla patofysiologin alltså..allt annat lockar mer!

2009-06-01 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback