Syndafloden

Hello! Idag har jag varit på IKEA och spanat lite. Hittade tyvärr (eller man kan säga såhär: min ekonomi jublar) ingenting. Sedan var jag på Ica Spara och handlade lite bland annat en daimglass som skall avnjutas ikväll.
Är som vanligt ruskigt partysugen. Tänk att det suget aldrig försvinner. Let me know ifall någon vill gå ut. Jag är med på det mesta (hahaha....vad lurig jag lät där :P)

Hatar vädret för tillfället. Det suger minst sagt! Känns som syndafloden äntligen kommit. Inte för att jag skulle få åka med på arken men ändå... Här kommer en härlig sommarlåt som får mig att vilja trotsa vädret och ge mig ut och dansa på gatorna: The Kooks "Always where I need to be"
Bye bye mina smä kycklingar. Hoppas på bättre väder och bättre partystämning till veckan xD

Kommentarer
Postat av: My

Jag var värsta partysugen ikväll, men kom på det vid sisådär åtta så jag tänkte att ingen nog skulle velat med ut, men du kanske hade hakat på xD

2009-07-11 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback