OMG there's a giant hole in my wall!!!!

Hej allihopa!
Idag har jag och mami borrat enorma hål i min vägg. Vi har inte gjort det får att det är såååå förbannat  kul att borra i väggar utan för att ÄNTLIGEN hänga upp min hylla som jag köpte i slutet av april. Nej, vadå? Jag seg? inte alls^^
Så nu har jag äntligen fått upp alla mina dvd-skivor på väggen. Mycket bättre än när dom bara ligger och skräpar i fotpallen.

Mycket mer än det gjorde jag inte idag. Var hos mami en stund och kollade på poirot samt år ruskigt god grönsaksoppa och drack smoothies. Måste skaffa mig en mixer. Saknar att göra smoothies. Hade dille på dom för typ två år sen och drack dom typ varje dag men sen dog det ut lite...

Ser verkligen emot veckan som kommer. Imorrn kommer jag äntligen träffa pojkvännen igen. En vecka är för lång för att vara isär. På tisdag ska jag, My, Erik, Daniel och Ola bowla. Ska blir så jäkla kul! Jag älskar att bowla och är såklart bäst på det, so I'm gonna kick your ass! Hehhehee....eller inte^^
Förhoppningsvis blir det lite party oxå. Kanske lite uteserveringsaction? Får se....

Nu blir det iaf "sex and the city"-maraton och ett glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback