Blalalala....

Det är inget kul att hitta på rubriker längre. Fattar inte hur storbloggarna orkar hitta på nya rubriker hela tiden, själv har jag svårt att hitta på några rubriker och jag skriver högst ett inlägg i veckan :P

Iaf, nog om det. För tillfället sitter jag på balkongen och dricker lite god öl och röker (nasty habit som inte sker så ofta) och lyssnar på The Strokes. Det var länge sen jag lyssnade på dom nu men är skitmysig sommarmusik.
Kvällens planer är fest på rud och sedan nöjes. Ska bli askul men det vanliga dilemmat uppstår. What to wear?!
Bestämde mig nämnligen för att nu får det vara nog! Inget mer "springa ut och köpa något varje gång jag går ut"! Nu ska jag utnyttja min enorma klädhög och hitta på något att ta på mig.
Får se hur detta går...... :P

Nu måste jag nog göra mig iordning
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback