Hej på er!

Nu sitter jag här och försöker få tummen ur. Jag ska göra mig iordning och åka en stund till stan. Har fortfarande presentkortet på monki kvar som jag fick av Ola så det rättfärdigar en dag på stan trots att jag borde sitta hemma och plugga. Ska även unna mig en el maco på McDonalds. Den får bli den sista på ett långt tag......Jag måste börja tänka på vad jag äter för jag känner att vågen börjar bli mindre och mindre nådig :( En stor del av det är nog att jag inte tränar något längre så det måste tas itu med! Vara duktiga Louise! 
Kollar även efter en säng. 120 cm bred skulle sitta fint. Har kollat på blocket men dom flesta verkar vara sålda. Den som jag verkligen ville ha, den ägaren har inte svarat än. Bläääää! Jag vill ha den nu. Det är för trångt att ligga två i en 105 cm bred säng....

Nu ska jag göra mig iordning. Göra mig lite fab, det brukar liva upp dagen lite :D 

Här kommer en gammal White Stripes låt som jag har fått nytändning för: 
"Fell in love with a girl"
 

Bye!

Kommentarer
Postat av: My

Finns inget bättre än en tur på stan, med presentkort dessutom..:) Måste plugga jag med, har tenta på lördag, men det är så mycket roligare att fixa i lägenheten...

2009-01-05 @ 13:05:34
Postat av: Pörnill

Haha, 105.. massa space ju! Både jonatan och jag har 90-sängar ;D

2009-01-05 @ 16:32:16
Postat av: Systeryster

Håller med Pörnill i detta fallet. 105 = brett!



Nåväl, fast här i plugget. Snorar och kollar på 3:e klotet från solen. Vem har sagt att lingvistik är tråkigt? :)



Hittade du nå't kul på stan?



Ystran

2009-01-05 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback