The Baseballs

Hittade ett så jäkla skönt band! Så skönt 50-tal :D Är lite skadad av pappas infernaliska lyssnande av 50-60-tals musik när jag var liten till den milda grad att jag kan nästan alla låtar från den perioden utantill. Iaf all Beach Boys och co stil :P

De här grabbarna är grymt duktiga att sjunga! Inte min normala musikstil men jag blir så förbannat glad när jag hör dem xD

Lyssna och njut!

Den här låten gjorde de riktigt bra, jag orkar faktiskt lyssna på den trots lidandet på roskilde där den spelades på repeat (dock Rhiannas version) under hela regnstormen (vilken var på några timmar) av våra grannar.


Härlig version av en totalt uttjatad låt

Det bor nog en liten rockabilly-chick i mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback