Mysig fika

Nu har My åkt hem igen efter en helt otroligt rolig fika. Satt och mumsade i oss lussekatter (hembakta såklart!) och pepparkakor (inte lika hembakta :P) samt coca cola. Måste fika oftare känner jag! Får nästan ont i magen av  allt skratt :D
Nu ska jag strax gå och packa. Ska till kil ikväll. Får se vad som händer där....
Festandet blir av imorrn vare sig de andra kan eller ej, My och jag tänker iaf gå ut tillsammans. Då är jag sugen på att ha på mig min svarta, korta, vida klänning med leopardstrumpbyxorna och mina höööööööga svarta kilklacks heels :D Kommer förmodligen bara orka ha på mig dem i ca 10 minuter så för säkerhets skull så tar jag med mig ett extra par :P 

 Så här ser jag ut idag iaf. Försökte rycka upp mig och se ut som folk efter My åkte. När hon kom så hade jag blött hår, inget smink m.m. såg inte så supersnygg ut iaf men nu har jag fixat håret och sminkat mig så är jag nöjd. Jag kan visa mig in public igen :P

Och några "snygga" för old times sake!



Nu ska jag dra, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback