Kil (igen......)

Sitter i Kil igen. Fattar inte att jag alltid lyckas bli övertalad till att komma hit, men mätt i magen är jag då jag tyckt i mig två julskinkmackor och ett kokt ägg. Mumma! Är inne i en äggperiod igen.

Var på genrepet av Cabary och det var ganska roligt. Det var lite segt i början men det blev bättre och bättre ju längre in i showen man kom. Efter showen åkte vi till Kil och det är där jag är nu.

Jag längtar verkligen till imorrn! Köpte en flaska rosa bubbel idag (rosé champagne, eller mousserat vin ska man väl säga när det inte kommer från distriktet champagne och när det inte är svindyrt) som verkar jättegott :D Köpte även några öl (så att jag väger upp bubblet så man inte verkar fjollig^^) + att jag köpte frysta jordgubbar som tillsammans med min rom blir en frozen strawberry daiquiri som jag ska göra i min nya mixer/matberedare. Mmmmmmm......Känns som att det blir en bra dag imorrn :D
Har allting fixat, skulle bara vilja ha ett plast champageglas att ha med mig men jag hittade inget på maxi. Blir nog att ta en snabbis på stan imorrn. Ska ändå ta ut pengar så jag kan beställa hem pizza på nyårsdagen. Då blir det bakismat och kolla på "Ivanhoe" som gäller :D


Nu måste jag gå så Ola kan sitta och slå lite på mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback