Julklappar

Har dragit mig för att köpa julklappar då jag: 1. inte har några pengar och 2. inte har en aning om vad jag skulle köpa.
Men nu tog jag tag i saken. Fick köpa allt på nätet då jag ej har några pengar just nu till julklappar. Kommer få fakturor att betala när vi får pengar nästa gång.

Men nu är det äntligen avklarat och jag blev mycket nöjd med inköpen. Fick till en bra present till alla tycker jag. Förhoppningsvis får jag alla paket innan jul! Annars blir jag mycket ledsen....

Sen kommer det bästa, att slå in dem!!! Jag älskar att slå in julklappar :D Ska lägga dem under min lilla gran tills själva dagen D. Eller snarare dagen J (J = Julafton).


Ihhhh....jag kan knappt vänta tills alla får öppna sina. Älskar att få julklappar men det är något speciellt när man ser sina nära och kära öppna en present som man verkligen klurat på och se deras ansikten lysa upp! Det är lycka det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback