9/12 2009

Hej igen! Är tillbaka på bloggen igen efter ett jättelångt uppehåll^^
Var i skolan och gjorde seminarieuppgiften igår och det gick jättebra. Tog bara 2 timmar så efteråt åkte jag in till stan och mötte upp Systeryster och käkade en baguette på sjökvistens (jag inte hon) sen gick vi till Gripen för att vaccineras (hon inte jag) innan vi åkte till IKEA. Hade jättekul på IKEA där syster hittade lite boxar som hon skulle köpa.
När jag kom hem så lagade jag mat lite snabbt sen var det dags för Gemmas luciatåg. Det var jättemysigt! Alla barnen sjöng och de hade lärt sig typ 15 låtar, vilket jag tycker är extremt bra med tanke på att de är mellan 7 och 9 år gamla. Vet inte om jag hade kommit ihåg så många låtar när jag var liten. Det var nästan så att en mycket stolt moster fällde några tårar.
Drack lite glögg och åt lite pepparkakor efteråt sen åkte jag till Kil och myste lite med Ola där en mycket trött Lousie somnade mitt i "Top Gear" (vilket det nästan är dödsstraff på!)
Idag har vi haft seminarium och det gick jättebra! Vi fick godkänt vilket alltid är skönt samt att just vår handledare gick efter en timme vilket mycket trevligt då hon har en tendens att prata mest av alla.
I eftermiddag/kväll har jag, mami och Ola gjort polkagrisar och paketerat pepparkakskola. Det var jättemysigt! :D
Just nu är Ola iväg på något "releaseparty" på ankan, tydligen någon kompis band. Orkade själv inte följa med, börjar tidigt imorrn. Dock slutar jag tidigt oxå så det ska bli sjukt skönt. Sen är jag ledig resten av veckan.
Nu ska jag slappa lite innan Ola kommer hem. Sen blir det mys :D

Godnatt mina små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback