3/12 2009

Hej! Har haft en jättebra dag idag. Har tagit en ganska lång sovmorgon, myste lite extra med Ola som var jättetrött! Jag gick t.o.m. upp tidigare än honom. Åkte till skolan och hade basgruppsmöte med min grupphalva vilket var skitkul :D
Den nya tjejen verkar jättetrevlig så jag är glad att vi fått henne i vår grupp! Alltid trevligt med folk som pratar iaf :P
Är lite nervös inför seminariet då det verkar vara ganska svårt att bli godkänd. Men det löser sig nog. Synd bara att är först seminarium 8.30-12.00 och sen är det tenta för min del 14.00-19.00. Blir en lång dag som man måste prestera. Känns lite nervöst. Ska superplugga nu på kvällen och ska plugga i tiden mellan mina två "obligatoriska" tider så ska det nog gå bra. Hoppas att jag får godkänt. Men som vanligt känns det ganska långsökt. Men jag ska tänka positivt nu. Känner iaf att jag blivit mycket mer strukturerad när det gäller mitt pluggande så jag slipper kvällen-innan-paniken som jag levt med sen början av högstadiet. 

Efter basgruppsmötet så skyndade jag mig hem och bakade en ganska misslyckad sockerkaka. Den ville fastna i formen för jag hade så himla mycket choklad i, rättare sagt 200g av den godaste maraboun :D men även om den inte såg så mycket ut för världen så smakade den gudomligt! Mums! 
Mami, papi, Jessica och Gemma gav den goda betyg. Fick även beröm för hur fint jag julpyntat. Måste passa på att skryta lite :P 

Imorrn ska jag och Ola åka och fira hans pappa, Han fyller 50 år. Får försöka leta reda på någon fin, tålig krukväxt till honom, några förslag? 

Och på lördag ska jag ut med Pernilla som är tillbaka från Spanien, Marocko och London. Yaaaay! Har saknat den människan! 

Känns som en jävligt bra helg helt enkelt :D 
Nu ska jag fortsätta laga mat 
Bye!

Kommentarer
Postat av: My

Grupp Åtta, vilka är de? Maria och den andra läraren var hur positiva som helst till oss :D Men det var ju iofs bortfall i vår grupp..

2009-12-03 @ 19:36:54
URL: http://mychans.blogspot.com
Postat av: My

Vet inte om jag kan på lördag, har genrep (på kvällen! Jäkla fest-förstörare..) men det slutar 9. Så kanske om vi möts upp på stan?



Aldrig fel att få festa lite^^

2009-12-03 @ 19:38:22
URL: http://mychans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback