2:a Advent <3

Hej!
Idag är det andra advent och det känns som att tiden flyger iväg. Har precis kommit hem ifrån Ola och tog turen förbi stan för att köpa lite bakiskäk. Dock är jag inte ett dugg bakis idag. Konstigt för jag var ganska full när jag åkte till Nöjes igår (som det kanske syns om man kollar på inlägget under :P) men väl där så sket jag i att dricka något mer, körde på sisådär 4 glas vatten istället. Tror det var ganska lagom faktiskt :P

Väl på Nöjes dansade vi skiten ur stället, jag dansade så vilt så mina nya höga klackskor gick av på mitten. SÅ det blev att gå och byta till ballerinas mitt i kvällen. Så det såg rätt lustigt ut då Pernilla fortfarande hade sina klackskor på sig eftersom hon då var typ 1,85 medans jag är 1,65 i platta skor, var ju 1,77 med mina killer heels. Så vi var ganska tvärtom. Pernilla brunbränd och snygg = jag blek men fortfarande snygg (hoppas jag^^), Pernilla lång = Jag kort, Pernilla långt mörkt hår = Jag kortare ljust hår. Det såg nog ganska lustigt ut.  

Kul folk träffade vi på oxå bl.a. en gammal högstadielärare (rättare sagt vår gamla klassföreståndare), en kille som hela tiden snackade om att 84 % av alla människor har herpes (jag hoppas att han menade munherpes), gamla festpolare och en 40-åring som gärna ville bugga med oss. Finns mycket spännande folk ute^^

Jag igår, kunde som vanligt inte låta bli att leka med webbkameran, får önska mig en digitalkamera i julklapp. Blir kanske lite roligare bilder då :P


Nu ska jag slappa i soffan lite och kanske spela lite tv-spel. Se om jag kan låsa upp någon bana i mitt Bondspel. Eller om jag bara får panik och sitter och skriker samt hoppar i soffan xD
Only time will tell :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle sätta mina pengar på "får panik och sitter och skriker samt hoppar i soffan".

2009-12-06 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback