27/12 2009

Hello, hello igen!
Sitter och tittar på Bond, blev "Levande måltavla" den här gången. Ska om en liten stund ta bussen till Kil. Ska bli mysigt att träffa Ola igen. Vi har ju inte setts sen i onsdags.

Idag har jag varit och hälsat på Mona och Nils tillsammans med mami och papi. Det var mysigt att träffa dem och det var spännande att höra Nils prata om hur det var i Molkomstrakten under andra världskriget. Har aldrig tänkt på att han faktiskt är gammal nog så han kommer ihåg andra världskriget, han var ju ändå 10 år gammal när det bröt ut.

På vägen stannade vi och köpte en juluppsättning till dem i julklapp och de blev jätteglada. Själv fick jag pengar av dem i julklapp och det var precis vad jag behövde :)

Nu ska jag försöka packa ner lite grejer i min väska så att jag inte behöver stressa ihjäl mig senare....
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback