24/12 2009

Nu är julen slut för ännu ett år. Det har faktiskt varit en ganska bra jul trots att den rätta julstämningen ej vill infinna sig. Har umgåtts mycket med familjen, ätit god mat, kollat på Kalle Anka och öppnat paket :D

Fick mycket fina och uppskattade presenter av min familj så jag är definitivt nöjd. Gemma fick massor som hon öppnade i all iver, det är fint att se hennes glädje och fascination över julens mystik. Speciellt när man själv inte har kvar den känslan.

Lite bilder tagna med min något bättre mobilkamera (den är bättre i relation med min usla webbkamera, kommer nog fler lite bättre bilder upp på bloggen inom den närmaste tiden :D)

Vår fina julgran med massor av paket under :D


Mer gran


Gemma med tomten (pappa)


Ganska snyggt foto, udda om inte annat, jag tog kort samtidigt som Jessica och hon hade blixt på. Jag har ingen blixt på min mobil så det blev som ett kollitionskort mellan olika kameror :P


Jag idag, hittade en klänning som jag köpte förra vintern och som jag inte använt sedan dess. Trodde att jag slängt bort den i flytten så jag blev så glad när jag hittade den igen. Har en känsla av att den kommer användas flitigt inom den närmaste tiden :)


God Jul ifrån mig, hoppas ni alla hade en mysig jul med gott sällskap och roliga julklappar!
(Jäklar vad skelögd jag ser ut på den här bilden, hahahaa... :P)


Kommentarer
Postat av: sara

god jul louise! :)

2009-12-25 @ 00:31:36
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback