23/12 2009

Idag är det dagen före julafton (duh!) och just nu sitter jag hemma hos mami och skiver. Ska strax sätta mig i soffan med de andra och käka chips med dipp och läsa i min nya bok.

Gjorde knäck igår med My och jag måste säga att den blev mycket bra :D Bästa (och enda) knäcken jag har gjort :P  Vi fikade och hade jättemysigt. Efter det så åkte jag till Kil och myste lite med Ola. Idag väckte han mig med min julklapp. Vi bytte och han blev jätteglad för sin t-shirt som jag köpte till honom. Det var en t-shirt med ett citat från filmen "Big Lebowski" (vet ej stavning) som är en av hans favoritfilmer och den filmen som vi såg på vår första dejt. Kändes passande :D
Jag fick ju en julklapp av honom och jag blev helt chockad när jag såg vad det var! Det var en mobil! En Sony Ericsson w890i, en precis likadan som det jag hade som blev stulen. Jag var tvungen att nästan skicka ut honom ur rummet då jag kände att tårarna var påväg. Blev så lycklig för jag har saknat den sååååå mycket och jag visste att jag inte skulle ha råd att köpa en ny. Min Älskling! <3


Så jag kände mig lite dum som bara köpte en liten t-shirt till honom när han köpte en sån dyrt mobil till mig!

Sen åkte han till Munkfors för att fira jul med sin mormor och morfar och jag åkte till stan. Gick omkring där en stund. Julklappshandlade med Jessica och Gemma och fikade lite. Senare träffade jag papi och Christina och vi gick hem till papi. Där käkade vi räkmackor och bytte julklappar samt spelade TP.
Jag fick en jättefin kakfat/skål i trä och en bok ur Sookie Stackhouse-serien (böckerna bakom true blood) av Christina! Perfekta juklappar :D
Den boken kunde jag naturligtvis inte låta bli utan har redan börjat läsa i :P

Nu har vi klätt granen hos mami, den blev jättefin! Nu ska jag joina de andra vid tv och kolla på "Love Actually" samt smutta på min fidel castro.

God Jul på er allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: My

Jag kommer få en prenumeration på Moore (Herrtidningen..) av Erik. Träffsäker sådär^^ Inte alls så att han vill ha den själv :P

2009-12-23 @ 23:07:25
URL: http://mychan.blogspot.com
Postat av: My

God Jul förresten!!

2009-12-23 @ 23:08:47
URL: http://mychan.blogspot.com
Postat av: Looiz

Hahahaha......han vet verkligen vad en tjej vill ha! Finns kanske roliga artiklar som du själv kan läsa :P Borde istället skaffat en prenumeration på en tidning med halvnakna killar i istället! Mycket bättre xD

2009-12-24 @ 00:10:29
URL: http://rosaskoldpadda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback