22/12 2009

Nu är det bara två dagar kvar till julafton! Wiiiee! Ska bli så sjukt kul :) Älskar att ge och få julklappar. Tyvärr verkar det som att min julklapp till Ola inte hinner komma innan jul. Känns dumt med tanke på att vi ska byta julklappar imorrn och jag åker till honom ikväll så innan jag drar till affären om en liten stund så får jag kolla brevlådan. Sista chansen för en julklapp till Ola. Hatar nämligen att vara den enda som får en present. Vill ju öppna tillsammans!

Idag har jag tvättat sen klockan sex, detta innebar att jag gick upp halv sex. Trött!!! Men det var faktiskt skönt att vara uppe tidigt för en gångs skull. Satte på tvn och tände julgranen. Tog mig en kopp té, kollade på "Grinchen" och gosade med katten som låg och spann i mitt knä. Kan inte fatta att jag säger det här men tvättiden klockan sex kommer att brukas fler gånger. Jag hann med så mycket för en gångs skull :D


Nu ska jag blåsa håret och sne drar jag till affären med två enorma kassar pant. Man får ta allt man har såhär nära löning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback