17/12 2009

Nu får jag vara tyst när jag skriver så jag inte väcker katten. Han har varit hos mig i några timmar nu och varit så busig! Han har attackerat min stora tygtomte som står vid granen, klättrat upp på min stereo och rusat fram och tillbaka under mitt överkast. Pust! Jag blir trött av att bara titta på honom :P

Idag har jag haft en kort och otroligt tråkig föreläsning, fått tillbaka en hemtenta som behövde kompletteras lite och pluggat i bibblan i tre timmar.
På kvällen så var jag hos My och Erik och spelade super mario. Satan i gatan vad kul det var! Jag och My var ganska bra :P Skulle varit bättre om vi inte skrek och hoppade omkring så mycket xD
Jag får ju som alltid panik och vet inte vad jag ska göra. Som om det vore blodigt allvar^^ Hahahhahahaa....jag måste spela det mer. Ska ta hem mitt gamla super nintendo från Ola och kolla om det funkar i min lilla tv. Skulle vara så sjukt kul om jag kunde spela det hemma!

Nu ska jag sova tror jag....Har fullt upp imorrn. Ska till bibblan vid tio och plugga, sen vid tre ska jag möta upp systeryster (aka Christina) och fixa pappas födelsedagspresent :D
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback