1/12 2009

Hej igen!
Ursäkta min frånvaro, har inte varit bloggsugen på de senaste dagarna. Igår så var jag på basgruppsmöte och det var väl okej....Kändes lite halvonödigt men det gick ganska snabbt. Efter mötet åkte jag till Bergvik och kollade lite hittade en film och en skitsnygg t-shirt. T-shirten var från Lindex barnavdelning men den satt bra :D kostade bara 29.90:- så det var ett kap. Kommer nog att använda den mycket :D
Åkte till Ola efter det och myste samt käkade pizza.

Idag har min basgruppshalva och jag spelat i en kort film om hur man kommunicerar och bemöter patienter. Gjorde bort mig lite men det får man ta :P Fick oss en massa goda skratt iaf. Fick även en ny medlem i vår basgrupp som verkar jättetrevlig :D
Resten av dagen har jag julpyntat lite mer, varit hos mami och bakat polkagrisar och lagat mat. Nu slappar jag framför "Alien vs. Predator" och ska strax ta mig en bit pecanpaj med glass till. Vardagslyx <3

Min nya snygga t-shirt (ni får ursäkta fjortisplutet :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback