Blablabla....

Nu kommer jag här igen. Har fått tillbaka gnistan nu för tillfället iaf.
Denna dag har jag haft opponering, det gick ganska bra. Sa en massa saker och jag hoppas att det var rätt saker :P Men det verkar iaf som jag kommer att få G på kursen. Fick inte så mycket kritik. Min gruppkompis pratade även med läraren och frågade ifall man kommer få komplettering om uppsatsen inte är bra nog. Men han sa att ifall det går dåligt så får man göra en komplettering men det var inte så troligt att det blir det. Det verkade på honom som att det var troligt att de flesta skulle få G. Vill ska få veta om några dagar men jag vill veta nu. Jag vill ha dom poängen! Jag kan inte söka studiemedel innan jag fått dom. Har ärligt talat skitdåligt med pengar för tillfället då jag hade en massa räkningar och hyra att betala sist jag fick pengar och var tvungen att spara hela min lön då jag inte vet om jag får studiemedel i tid för hyran. Det känns alltså lite småstressigt för tillfället.

Tyvärr så blir det inte kräftskiva hos Anna på fredag. Synd! Jag såg verkligen fram emot det men då blir det mer tid åt min och godingen på vår ett årsdag. Har letat idag efter lite fina undies eftersom det är ett lite speciellt tillfälle och hittade mycket fina och förhoppningsvis sexiga undies som jag tänker inhandla imorrn. Eventuellt något fint att ha på ytterdelen av kroppen oxå.

Träffade även pappa på stan och vi åkte ut till Skoghall och spelade minigolf på betongbanan där. Är så sjukt kul men jag är så sjukt dålig. Fick typ 70 poäng. Slog medel av 3 slag per bana först men sen gick det utför och jag slog typ 5 slag per bana sen. Inget hole-in-one :C boo-hoo.....
Efter det så åkte vi till stan och tog båtbussen till mariebergsskogen och vi var helt ensamma på båten! Det var bara vi, han som körde och tjejen som tar betalt. Och självklart var det den största av båtbussarna som vi åkte med. Ödets ironi^^
Väl där så kollade vi på djuren och gick sedan till viken och fikade på Damms konditori, pappas mycket gamla hangout. Blev en prinsessbakelse och cola. Det var kul och beställa sånt, kande mig sju år gammal igen. Och det var mycket gott xD

Nu är jag hemma igen och jag ser fram emot att kunna vara uppe sent ikväll och sova lääääääänge imorrn.

Något som det till vänster kanske? När det gäller undies alltså :D

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på "How I met your mother"
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback