Rubrik

Hello there!
Ska hoppa in i duschen nu och bli av med lite ludd. Ska nämligen ut på lite party ikväll med My. Äntligen! Var skitlänge sen som jag var ute och festade så det blir verkligen att slå klackarna i taket ikväll. Ska bli kul att klä upp sig och se skitsnygg ut och dricka massor av vin tills man nästan inte vet vad man heter xD Min favorit sysselsättning :P 
Synd bara att det ser ut att ösa ner regn där ute. Kommer alltså inte bli en snygg hårkväll ikväll. Jag som tänkte locka håret och allt. Damn! Det är inte lätt att vara tjej. Det är mycket jobb som ligger bakom en partykväll. Synd att jag inte är superhot i en hästsvans :P
Iaf, ska göra mig iordning och sen kanske det blir ett fylleinlägg. Den som lever får se....
Blir en underbar låt nu. När jag hör den så saknar jag min gamla mobil då jag hade den som ringsignal. Helt Fabulos! xD


Franz Ferdinand "This boy"
Nu blir det duschen. Ses sen!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback