Måndag kväll

Sitter i min goa fåtölj och kollar på "Family guy". Är ruskigt mätt och är ganska nöjd med tillvaron. Imorrn ska jag få mina poäng från sommarkursen och då blir det att söka csn fort som f a n! Jag vill ha pengar NU! Hihihiii.....
Är ledig imorrn så funderar på att åka till Bergvik och kolla lite och sen tvätta. Det är sjukt hur fort underkläderna tar slut. Eller det kanske är bara jag som är överdrivet renlig? Anyway så är en tvättid välbehövlig. Hoppas bara att det finns kvar några tvättider. Skulle kanske ha en tvättmaskin. Men det är lite för dyrt :P
Men jag vill verkligen ha mina pengar nu. Jag har shoppingsabstinens något fruktansvärt och jag vill bara kunna gå på stan och köpa något ibland. Läskigt hur humöret helt beror på min ekonomi. Ifall jag nyss fått pengar så är jag jätteglad och om det är i slutet av månaden är jag nere och pratar bara om allt jag vill shoppa. Hehhee...

Jajajjajaaa..nu ska jag nog kolla på kalenderflickorna eller nått. Är alltid mysigt :D

Här kommer en gammal "Family guy"-klassiker

"It's peanut butter jelly time!"

Hahahahahaaaa....jag garvar lika mycket varje gång! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback