Dagen efter^^

Hej igen! Nu är det dagen efter den stora utekvällen. Jag drack ändå en hel del igår men jag var "smart" och tog ett glas mjölk strax innan vi drog ut så jag slapp hela "stoppa huvudet i toaletten"-grejen :P Så jag mår faktiskt skitbra :D Kvällen var mycket rolig och vi dansade fötterna av oss inne på Blue Moon Bar. Det med fötterna menas nästan bokstavligt då jag och My fick så sjukt ont i fötterna så vi haltade bort till Burger King för lite nattkäk och sedan ta bussen hem. Det blev inte så sent men det var sjukt roligt! Träffade många roliga studenter och Markoolio flörtade lite med My. Det var alltså mycket trevligt. Men nästa gång blir det Converse som gäller för fy fan vad mina fötter gör ont idag. 
Nu ska jag göra mig iordning och åka till Molkom och fira min mosters gubbe som fyller 80 år. Ska bli roligt. Sedan blir det Kil och pojkvännen som lovat bjuda på nachos. Livet leker alltså för tillfället xD 
Nästa vecka blir det eventuellt fest igen (hoppas, hoppas, hoppas....) 
 
Detta väntar mig förhoppningsvis i Molkom :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback