Soffalichious ;P

Nu har jag eventuellt skaffat mig en soffa oxå. Den är helt underbart snygg och relativt billig oxå. Skulle vilja lägga upp en bild men det är bäst att jag väntar tills köpet går igenom. Den är iaf stor :D Det är en röd tresitssoffa som är djup och härlig. Ser jättemjuk ut men jag har ju inte provat den än. Hittade den på blocket och jag blev kär. Den är perfekt! :D Hoppas, hoppas, hoppas det går bra. Känns lite för bra för att vara sant.
Vi får se..
Vid fyra kommer papi hit och hämtar mig. Vi ska till Bergvik, eventuellt ska även mami med. Ska bli jättemysigt iaf. Gillar Bergvik :)
Nu måste jag gå och blåsa håret så jag blir klar någongång :P
Bye
  
Jag just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback