Så kan det gå

Funderade på om det var fredagen den trettonde idag...Har haft otur halva dagen. Men det har ordnat sig till det bästa i de flesta fall. Satt och skrev seminarieuppgifter tills händerna blödde igår. Dom var inte särskilt jobbiga eller svåra utan dom var bara så himla många. Idag så hade vi iaf seminarium och det var riktigt roligt. Det är sådana här dagar som vi har seminarie och när vi har laboration som jag känner att jag har valt rätt yrke. Det praktiska är superkul och väger upp alla sömnpiller-föreläsningar. Igår så somnade jag faktiskt på föreläsningen :P
Får försöka se förbi alla jobbiga föreläsningar, det som vi kommer göra i slutändan är ju det praktiska, ta blodprov t.ex. Hehehehe......Vampyr som jag är så älskar jag blod. Eller älskar är väl att ta i men jag fascineras av det :D
Mami var även hos mig idag och jag bjöd på middag :) Det var riktigt kul. Att kunna umgås utan att hushållsbestyr kommer upp och man blir ovänner.
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig.
Bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback