Yaaaay! Eller?

Jag är glad! xD jag har fått en ny tv. Eller den är ny för mig...Jag fick en tv av Ola som han inte använde. Den är lite större än min förra (som är typ från 80-talet) och låt oss inte glömma det viktigaste *trumvirvel* den har en fjärrkontroll! Jag kan alltså ligga i sängen och byta kanal utan att springa fram till tv :D Yaaaaay! 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra...Dra till max kanske och lämna in mitt cv. Ett jobb och lite pengar skulle inte sitta fel. 

Gårdagen på IKEA var kul. Vi hittade en säng till pojkvännen och han ska köpa den en dag snart. Vi gick även i andra affärer på bergvik och jag blev helt chockad när jag upptäckte att han gillade att gå i affärer och att han t.o.m. gillade hemtex! Alla mina fördomar om killar brast vid det ögonblicket. weird... 

Jag är så fruktansvärt uttråkad för tillfället. Jag har inget att göra. Ska väl finslipa mitt cv men det tar inte lång tid. Ola drog till skolan tidigt imorse och jag har sovit och drömt konstiga zombiedrömmar.  Måste ta tag i mitt liv snart. Kan inte leva såhär arbetslös och bidragslös längre. "Sommarlovet" är över. 

Nu ska jag söka jobb, mina små kycklingar

bye   

Kommentarer
Postat av: Marie.

Hej Lousie, Du verkar ha det bra?



Håller tummarna för att ett jobb dyker upp till dig nu då:)



KRAM

2008-09-02 @ 20:43:44
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: moa

Sjukt med hemtex. fast jag e nog lite värre :) min pojkvän har rabatt på hemtex för att han känner folk som jobbar där ;P Skiiiitbra!! :D

2008-09-04 @ 17:02:10
URL: http://dodgravarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback