Smörgåstårta och ny säng

Tjippidoodle!
Tyvärr är den nya sängen inte min. Sitter i mamis rum och kastar trånande blickar mot hennes nya 120-säng med ekram. Jag vill oxå ha! Jag ska ta hennes gamla 105-säng som är lite bredare än min 90. Är inte sååå kul att sova två i en 90-säng. Blir lite trångt :P
Kom på när vi flyttade hennes gamla att det var den sängen som jag hade när jag var liten. Fast då hade den en jättesnygg kromad ram som gick runt som jag brukade gå balansgång på. Så då får ni en idé om hur gammal den är. Tror den är iaf över 20 år gammal.

Har även gjort en smörgåstårta nästan helt själv. Vuxenpoäng till mig :D Jag som inte ens gillar smörgåstårta. Mami ska ha syjuntan här ikväll och dom ska käka den. Har även bakat en paj. Den har jag gjort helt själv iaf :D Jordgubb, hallon och björnbär, mums! Nu blir jag hungrig :D
Här kommer en fin bild på smörgåstårtan:

Känner mig riktigt stolt faktiskt xD

Kommentarer
Postat av: My

Snygg tårta måste jag säga, ser riktigt god ut :) Hur gick det i måndags förresten?

2008-09-17 @ 11:36:57
Postat av: Systeryster

Hm... funderar över om det är den där gamla sängen med kromad ram som jag hade innan du fanns. Andra syster och jag hade likadana.



Riktigt snygg tårta! Då vet jag vem jag ska ringa nästa ggn jag behöver en. :)



kram!



Systeryster

2008-09-17 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback