Miss Li "Ba ba ba"

Tjipp!
Idag är jag på betydligt bättre humör. Jag har spenderat helgen hos Ola så hur kan jag vara annat än glad :D
Igår blev det lite loppmarknad på Kils hembygdsgård. Skulle vara jättestor men vi kom dit vid två tiden och då höll dom på att packa ihop. Blev en besvikelse. Men en promenad blev det iaf. Och inhandling av godis och chips. Håll i hatten nu! Det var jag som köpte godiset och det var jag som åt upp nästan allt. Alla som känner mig vet att jag äter typ aldrig godis och när jag väl äter det så tar det, som min kära syster vänligt säger, "en timme att äta en ruta marabou". Måste vara alla konstiga hormoner jag proppar i mig. Har varit pmsig i typ en och en halv vecka plus har haft mensvärk varje kväll. Men jag tror att min kropp har vant sig nu :D Så nu går jag omkring i ett lyckorus för det mesta. Vilket är kul jämfört mot nära depression förra veckan.
Imorrn blir det arbetsintervju på donkan och det ska bli spännande. Wish me luck! xD Inte drömjobbet kanske men det är skitbra för mig nu känner jag :) 

P.g.a mitt allmänt glada humör nu så blir det en glad, härlig låt som jag hörde på sommarkrysset igår. Jag har knappt lyssnat på Miss Li förut men nu blir det mer av den varan. Blev helt förälskad i den här låten :D
Ha det underbart mina små kycklingar xD
Bye

Kommentarer
Postat av: Linn

hoppas du får jobbet :D

2008-09-15 @ 11:50:01
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback