Kalas, kalas, kalas....

Tjipp!
Nu sitter jag här med en halvt vrickad fot (igen). Hahahhaha....inte riktigt så illa som sist. Köpte ett par högklackade skor på gengåvan häromdagen och har traskat omkring (och festat *host*) i två dagar och nu idag kände jag att min fot är inte glad på mig. Jag haltar omkring här igen. Dock betydligt mindre smärtsamt haltande. Det är samma fot som tidigare så jag tror den har blivit lite överkänslig. Mina ledband kanske inte är lika elastiska som innan jag slet sönder dom :P

Idag har jag varit på släktkalas oxå. Ola fyllde ju år så hans familj + lite släkt skulle fira honom och då tyckte han att jag skulle följa med. Så det gjorde jag. Problemet var att vi var ute och firade honom igår kväll på ankan så jag mådde inte så jättebra dagen efter.... men jag överlevde och förhoppningsvis så tyckte dom att jag inte var alltför konstig^^ Jag tyckte dom var skitschyssta iaf :D

Nu sitter jag här och slappar...har inga direkta planer. Ska nog hämta upp mina vinterskor ur källaren imorrn. Spännande va?^^
Jag har inget liv. Bara så ni vet :P

Bara eftersom jag skrev om det så lägger jag in en fin bild på min fina fot när den var vacker och svullen av stukningen

Hahahhaa..vacker va? Kan säga att jag saknar inte kryckorna ett dugg. Trodde att det skulle vara kul men visste inte att det var djävulens påfund. Det nya tortyrredskapet.

Nu ska jag sova snart
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback