Jag kommer kanske bli allas hatobjekt

Imorse såg mitt liv oändligt arbetslöst ut. Jag har varit på en arbetsintervju på McDonalds (vid sundsta) förra måndagen och jag tror att det gick ganska bra men det var tydligen typ tusen människor som sökte det jobbet (weird att så många människor ville ha ett jobb på donkan...) så I'm keeping my options open. Jag har sökt på netto oxå (hoppas, hoppas, hoppas!). Idag så tänkte jag att nu får det vara nog. Efter ett motiverande samtal med Pörnill så bestämde jag mig att "nu ska jag ta tag i det här" (för femtielfte gången). Nu har jag sjunkigt så lågt att det får bli telefonförsäljare. Jag sökte typ tre eller fyra jobb och jag har nu fått svar från två. En arbetsintervju imorrn och en "typ" intervju på torsdag. Yaaay!
Jag har även sökt typ tre kurser på universitetet nu i höst. Efteranmälan. Hoppas det finns platser kvar! Jag ska få tag i pengar. Även om jag måste sitta och terrorisera folk. Så om jag får nått av jobben och ringer er, snälla! Var snälla mot mig :)

Kommentarer
Postat av: My

Hehhe..telefonförsäljare xD, men pengar är pengar, lust att fika eller nått någon gång i veckan? Länge sedan vi sågs :)

2008-09-22 @ 22:39:40
Postat av: Systeryster

Så länge du inte försöker kränga nåt till mig per telefon. Telefonförsäljare lär ju ligga i topp tillsammans med lapplisa i kategorin utskällda jobb.



Ystran



PS. Nya julkort på bloggen!

2008-09-23 @ 11:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback