Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit telefonboksutmanad av Marie so here it goes:

Vill du gifta dig med nr.2?
Tyvärr Marie, gillar dig men vill inte gifta mig med dig :(

Hatar du nr.5?
Nej, det gör jag inte. Nummer 5 är en barndomskompis som jag tappade kontakten med och träffade på en fest för några veckor sedan.

Har du kysst nr.7?
Nej, konstigt nog har jag inte kysst Göteborgs spårvagn^^

Har du träffat nr.9 i veckan?
ja, det har jag faktiskt. Igår nämligen. Nr.9 är min syster Jessica

Älskar du nr.10?
Nr. 10 är Linn men jag vet inte om jag direkt älskar henne. Hon är jätteschysst och så. Som en vän isåfall xD

Är nr.11 en sötnos?
ja, såklart hon är. En av de charmigaste människorna jag känner :D Nr.11 är Lisa som gick i min gamla gymnasieklass.

Är nr.15 en bästis?
Ja, det skulle jag nog säga. Det är mitt eget mobilnummer och jag är min egen bästa kompis. Jag gillar mig själv. Mycket xD

Har nr.16 gått i samma klass som du?
Nej, det har hon inte. Det är min 71 åriga moster som är nr.16.

Brukar du hänga med nr.19?
Ja, det brukar jag göra. Nr.19 är min pojkvän så vi "hänger " ganska ofta :D

Är nr.20 bra?
Pappa är alltid bra ;)

Gillar du nr.26?
Ja, det gör jag men det var länge sedan vi träffades. Nr.26 är en gammal klasskompis.

Tyvärr kunde jag inte avsluta telefonboksutmaningen. Jag hade inga mer nummer i mobilen :P Så går det när man inte är populär x(

Jag utmanar nu Sara, Pernilla, Linn och systeryster (Christina). Systeryster, du får äran att översätta det xD

Kommentarer
Postat av: Marie.

Ooh I see you took the mission. And it's completed.



Kramar!

2008-09-12 @ 20:44:22
URL: http://mmmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback