Jag blir galen!

Har haft en intressant dag idag. Jag blir bara så förbannad! Jag som varit på 4 föreläsningar, köpt en lärobok, blivit med i en studiegrupp och pluggat får inte gå den kursen. Jag har inte blivit antagen. Orsaken: Jag skulle inte hinna ikapp i arbetet inför tentan. Jag har missat två föreläsningar som går att läsa upp på internet och en studieresa till Säffle som vi inte skulle ha någon användning av. Tack för den! Sen har dom mage att påstå att jag har lämnat in ansökan försent. Jag har t.o.m. bevis för att jag lämnade in den i tid. Deras datorsystem hade tydligen krånglat så dom hade fått den sent, men det är inte mitt fel! Jag får damp på dom!
Jag kommer alltså inte få några mer pengar, jag som har lånat och allt :C
Efter en rejäl gråtstund och panikattack så ringde min mobil och gissa vem det var?
McDonalds på Nobelplan! Dom ville att jag skulle komma på intervju på måndag. Jag kanske får ett jobb! Hoppas, hoppas, hoppas.
Annars får jag söka ännu mer kurser, tydligen var inte alla fulla än så jag kommer söka allt jag kan.
I'm a woman with a mission! Watch out!

Ska käka lite och sen ska jag gå på bio. Blir nog "The dark knight" men vi får se om det finns några biljetter kvar :D

Bye

Kommentarer
Postat av: Myy

Surt värre, du får alltså absolut inte gå på kursen? Jävla idioter, klart du skulle hinna ikapp, har ju inte pluggat nått jag trots att jag varit på alla föreläsningar, du skulle ju lugnt inte klara det sämre en mig. Slutgiltigt så alltså? Isf är de verkligen dumma i huvudet (el. tror att deras j-vla kurs är mer avancerad än vad den är, och att de är lite förmer än vad de eg. är..xD)

2008-09-12 @ 21:03:02
Postat av: Anna

åh stackare. :S hoppas på jobbet då! :D

2008-09-13 @ 18:45:16
URL: http://annakonstaterar.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 18:49:43
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Frida

Men herregud! De är ju knäppa, det låter ju inte alls som att du inte skulle hinna. Typiskt skolor att hitta på regler som de tycker är bra men som ingen annan förstår. Hoppas det löser sej och att bion var bra :)

2008-09-14 @ 23:22:01
URL: http://fraida.blogg.se/
Postat av: pörnill

jag var också på intervju på donkan idag, får vi kanske jobba där tillsammans då.. istället för i oslo ;p

2008-09-15 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback