Hej igen :)

Nu är jag tillbaka :D Har ni saknat mig? Haha...
Jag har haft mycket för mig i helgen. På fredagen så var jag, mamma, pappa och Gemma på stan. Det var nämligen så att nu när Gemma har börjat skolan (förskoleklass) så kunde hon inte ha regnbyxor som hade hängslen på. Det hade tydligen bara små barn. Iaf enligt min mamma. Vi träffade Ola på stan oxå. Smart som jag är så är det inte jag som upptäckte att han var där utan det var pappa, jag såg att pappa hälsade på nån men jag kollade inte vem jag jag fortsatte gå. Pappa fick rycka tag i mig och då såg jag att det var honom. Jag är bäst! :P Är så pinsam som vanligt.
Gemma råvägrade att hälsa på honom, jag undrar om hon är lite svartsjuk. Moster Louise har en pojkvän och är då lite mer upptagen än vanligt? Jag vet inte.... Iaf så var jag och mamma barnvakt den kvällen. Det blev lite bolibompa (på barnkanalen, neeeeeeeeeeeeeeeeeej!) och chips.

På lördagen så åkte vi alla till Molkom. Nils (min mosters man) fyllde 79 år. Det blev lite smörgåstårta och gräddtårta och jag rullade nästan därifrån. Efter det så åkte vi hem och pappa skjutsade mig till Kil där det vankades pojkvän och pizza (yaaaay!). Det var en trevlig kväll förutom några "spännande" samtal från en viss Frida J. Hon ringde typ halv ett på fyllan och började snacka skit med Ola. Några favoritmeningar var "ligger du med någon annan?" och "det här med Louise, du förtjänar det bästa..." som jag tolkade som att hon inte tyckte att jag dög åt honom. Tack Frida! Jag trodde du var min vän oxå. Visst, det var på fyllan men man kan bara använda den ursäkten sååå många gånger om ni fattar vad jag menar. Stackars Ola försökte få henne att lugna ner sig och säga åt henne att inte snacka skit om mig.

Iaf, orka med jobbiga "vänner".

Idag så ska jag och Ola åka till IKEA och kolla på möbler till honom. Han ska köpa ny säng och några hyllor och han ville ha min åsikt. Jag som älskar IKEA är inte sen att tacka ja till det erbjudandet så jag ska strax hoppa in i dushen och göra mig iordning. Lite frukost skulle inte vara fel heller. Äggröra?
Nu sticker jag. Tack för kommentarerna förresten :D

Bye mina små kycklingar!

Kommentarer
Postat av: linn

vilken dålig stil det där med telefonsamtalet ;(

2008-09-02 @ 13:37:11
URL: http://thelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback