Hej igen!

Nu sitter jag här igen och skriver. Har blivit lite av en bloggnörd den senaste tiden.
Just nu händer det inte så mycket. Väntar mest på att Jay Leno ska börja. Funderar på om jag ska äta den där köttfärssåsen och spaghettin som är i frysen. Borde egentligen inte äta så sent men jag har inte ätit kvällsmat än....Får sen hur det blir (spännande va?)

Tidigare ikväll så var jag och Ola hemma hos papi och fikade. Det var väldigt kul. Pojkvännen och pappan kommer nästan lite för bra överens....Läskigt! Dom satt och tittade på en Roy Orbison musikdvd och jag satt roat och tittade på dom. Dom trummade t.o.m. i takt med varandra. Sen spelade vi tp och tro det eller ej.....Jag och Ola vann! Över Papi som har typ memorerat alla frågor! Fast det var mestadels Ola som svarade rätt, men jag prickade in några rätta svar.
Jag vill bara försvara mina allmänbildningskunskaper lite, det är nämnligen så att papis tp (Trivial Pursuit) är gjord någongång under åttiotalet. För att sätta det här i ett mer förståligt sammanhang så var svaret på en av frågorna Västtyskland. En annan fråga var "Vilken veckodag dog Gustaf II Adolf?". Om det var någon som ville veta så var det en lördag. Jag hade turen att gissa rätt :P 

Imorrn ska jag fika med My och det ska bli skitkul! xD Var ett tag sen vi sågs så we've got some catching upp to do....

Fick även en till intervju på fredag. Alla dagar den här veckan är fullspäckade. Hur ska jag orka? Roligt att jag igår hade ångest för att jag inte hade något att göra och att jag inte hade nått liv och idag vet jag inte hur jag ska hinna med alla intervjuer m.m.

Det löser sig...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback