Hallelujah!

Nu känns det äntligen som att mitt liv börjar ta form. Jag var på intervju idag på JRM (telefonförsäljning) och killen jag pratade med var jättetrevlig och jag tror att han tyckte jag passade för jobbet. Han sa iaf att det märktes att jag inte har svårt för att träffa nya människor och att jag inte har svårt att prata med folk! OMG! Jag som är superblyg och är sämst på att prata med folk jag inte känner. Yes! Så på söndag ska jag dit på någon introduktionsgrej då jag tror jag ska provringa. På torsdag så ska jag på någon introduktionsgrej på Makalösa eller vad det nu heter....Då ska jag nog oxå provringa.
Jag har även fått svar från StaffUp som söker telefonförsäljare och dom vill att jag ska ringa så kanske jag kan komma på intervju nästa vecka. Jag har fullt upp!

Som om det inte var nog med det så har jag fått svar från universitetet och jag kom in på geografikursen och jag ska ringa dom. Har fått schema och allt. :D Yaaay....Skulle inte vara helt fel att plugga på vardagarna och jobba lite på helgerna. Extra cash. Bara man orkar alltså. Såg att schemat på geografikursen var lite mer föreläsningar och längre föreläsningar än historian. Men vad gör man inte för pengar....

Behöver jag säga att jag är överlycklig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback