Varning! Fylleinlägg.

Tjipp!
Nu är jag full och härligt. Jag sitter här med My och snackar skit om allt mellan himmel och jord. Perfekt full är jag så ni får ursäkta eventuella stavfel. Kör lite drinkspel och snart blir det arena. Där vi kommer dansa skiten ur alla! xD Nu kommer My att gästblogga: Yes, utekväll med louise, härligt full jag med, underbart! Ska bli skoj att dansa lite, vi kommer äga dansgolvet på det där jävla crapstället arena: My och Louise are the queens of arenas dansgolv.  Synd att pojkvännerna dock ej är med, vilka annars skulle man egentligen vilja dansa med xD.....Louise här igen: Jaaaa...assjuckande är ju att föredra om det är pojkvännen som står för det ;) Lite bättre. Lite drinkar blir det nog oxå så får se hur full jag blir. Och My för den delen. Hon får inte spy innan elva...Det ni! 
Nu ni blir det lite gemensamt vald partymusik:
Lite Kaiser Chiefs  sitter väl aldrig fel. Kaiser Chiefs med "Oh my god"
Ha det kul och festa som om det vore ingen morgondag (I will), mina små kycklingar

Bye

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hur går det med partajandet dancing queens?



Måndag? Teachers? Ska ändå upp dit då. Föreläsning. Tentasnack.



kram!



Ystran, proffsstudent...

2008-10-04 @ 01:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback